Easy does it!







söndag 20 januari 2013

Rapport dag åtta

Så har man varit utan "mat" i över en vecka.
Märkligt - och förutom några frestelser så går det faktiskt ganska lätt.

Tror att det hade varit svårare om jag hade fått äta - men bara lite.
Nu när jag varken får smaka eller äta något, så får jag inte heller smak för det. Och vet precis vad jag ska äta. Varken mer eller mindre.

Dock är ju insikten om att inte få liksom käka typ asså smaskig middag och hiva lite rödtjut rätt typ trist då.
Men vinsten - vinsten! Min hälsa.
Den är värd så mycket mer än några måltider. Och måltider har jag ju ätit.
Typ i över fyrtio år. Typ så många att jag just därför är där jag är just nu.
Tack V för den insikten.

I morgon träning. Om jag inte blir förkyldare.

Lite huvudvärk. Inte hungrig. Snart godnatt. Eller jag ska försööööka sova.
Gillar er små cyberdarlings - det vet ni, va?

3 kommentarer:

  1. Fina duktiga Nica :-)
    Jag tror jag gick upp lika mycket i helgen som du gått ner på åtta dagar....*raaap* (jäkla Smakbyn)
    Ha en bra lyckosam vecka :-9 KRAM / Venus

    SvaraRadera
  2. Heja Nica!
    Bra jobbat att styra om födointag/motion för hälsans skull!

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!