Easy does it!







måndag 21 januari 2013

Dag nio...

... idag glömde jag att äta mitt sista mål. Kanske är det ett bra tecken. Inte hungrig.
Festade loss på lite gurka när de andra åt hemgjorda stora blandfärsbullar med pasta och sås.
Ja, jag gick faktiskt ut i köket i stället och skrev lite manus för i morgon.

I går satt jag bredvid när de åt fläskkotlett, svampsås och mandelpotatismos.

Fast hungrig. Nä. Jag är inte hungrig alls.

Och nu sitter jag här och sippar pulvernyponsoppa såhär halvtolv för att komma i kapp.
Eller förresten. Nyponsoppa? My ass. Smakar som...eh, välling med nåt surt i.

Och förkyld är jag. Har snor i hela huvudet. Hostar och är hes.
Så inte blev det någon träning. Och inte har jag gått mina steg heller.

Godnatt från gnällfian....som ändå är lite nöjd över sin sjyssta karaktär så här långt:) Bara 11 veckor kvar. Eller tio veckor och fem dagar.

Tjolahopp. Eller nåt.


3 kommentarer:

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!