Easy does it!







tisdag 9 november 2010

Party animal!

Eller nä... men nu är det dags igen. Ska till Nalen och titta (eller snarare lyssna) på John Hiatt - en bluesrockare som spelat med dom flesta som är något att ha - och även skrivit låtar till alla "di stora".
Ingen artist jag har lyssnat in mig på direkt, men det är alltid kul att höra musik live, tycker jag.
Dessutom får jag ju gå ut och äta på restaurang igen. IGEN!
Fast i kväll blir det libanesiskt. Förhoppningsvis billigt och gott :)

Och kanske lite kryddstarkt och varmt... vilket lär behövas. Fy uttan vilket skitväder som viner utanför kstudion där jag sitter i dag. Snöar på tvären - blött, blött, kallt. Och dessutom halt.
Pisskombo.

Sade jag att jag hatar vinter?
Sade jag det?

Nå - ifall ni har missat det så...

JAG HATAR VINTERN!

...förlåt att jag gapar. Det går över.
I mars.


Pöss

2 kommentarer:

  1. Vintern kan vara fin. Kan.

    SvaraRadera
  2. Go kväll vännen,
    Här viner snön runt knutarna också och jag önskar att jag kunde gå i ide. Eller ännu hellre emigrera till ett varmare land utan snö! Men du vet, pengar måste man ha för att emigrera och de liksom är bundna nu när man har fått sig en ny lägenhet. Attans skulle ha tänkt på det innan. Asch jag får göra som du, gnälla fram till i vår!
    Kramis

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!