Easy does it!







fredag 5 november 2010

Fredagsplaner...

1. Tänka på att duscha... om jag orkar (fast, med tanke på övriga familjemedlemmar så måste jag nog)


2. Sitta i soffan och titta på dåliga day-time-shower.. och äta vita kolhydrater.
3. Tänka på att duscha igen.
4. Allvarligt överväga att bara tvätta av mig lite.

5. Ja vafaaan, jag duschar väl!
6. Titta längtansfullt på biljetterna till kvällens begivenheter.

7. Kolla in menyerna på hemsidan.

8. Duscha. (ja, ni trodde väl inte att jag gjorde det förut?)

9. Kamma barnen - ringa taxi - alternativt fundera på att ta buss och tunnelbana.

10. Ta taxi....


I kväll blir det VinterREA på Börsen! Utan kollegan Andreas tyvärr - men med Ola Forsmed.
Ska försöka uppdatera med bilder på hjorfilé, rödvin och scenshow... mmmm, eller om jag tar fisken..?

Decisions, decisions... :)

5 kommentarer:

  1. Brukar alltid ta kött när jag är ute, om inte fisken verkar vara något alldeles exeptionellt.

    SvaraRadera
  2. Inte alltid det lättaste.

    SvaraRadera
  3. Lite svårt att välja idag eller? Hoppas du fått en finfin kväll!

    SvaraRadera
  4. Vi har sett REA två gånger innan. Skulle kunna tänka mig se det igen..

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!