Easy does it!







torsdag 17 januari 2013

Morgonrapport...

I går var ingen rolig dag. Fast jo. Men jag jobbade i ett förråd med fina vänner och bar, flyttade, lämpade, drog allt från småpryttlar till bokhyllor i sex timmar.
Inte så klokt utan mat, kanske. Sedan var det rep på kvällen.
Jag måste ha varit den tråkigaste bandmedlemmen ever. Hålögd (nja) rödögd, gäspade, frös, blundade, vinglade på pallen. Och orkade knappt sjunga.
Tack o lov var V lite ketonhög (hon ligger före mig några dagar:) och höll ställningarna.
Men jag glömde ju äta - så det blev långt innan middagssoppan. Dumt. Mycket dumt.

I morse kände jag något som kan eventuellt betraktas som en smula pigghet. Vi får se vart dagen för mig. Nu AxessTV - på TV4. Märkligt va? Så blir det i outsourcningarnas värld...
Sen träning.
Sen hem och repa begravningssång med Dotera och Samboliten. Min mormor gick bort - och nu ska vi ner till Göteborg och begravning. Hon var 97, och har varit "borta" de senaste tio åren. Men ändå - lite tomt är det.
Framför allt för min mamma och min moster.

Nä - dags att trycka på sig ett tält och se professionell ut!
Hur mår i dag, sötnöss?

2 kommentarer:

  1. De senaste dagarna har jag varit klädd i typ sovsäck. Tält är skönare, tro mig ;-) Vad jag gör? Funderar på livet....? KRAM <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en rolig dag idag! :)

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!