Easy does it!







torsdag 24 mars 2011

Nej, nej...

..klockan är inte alls över halv tre på natten. . Det är bara nåt fel på den. (hej hopp syftningsfel - jaja, inte natten - klockan..)
Eller så är det mig det är fel på. Kan så vara.
Ja, jo - jisses, det var nog reklamation sen dag ett, tror jag.
Mina föräldrar har försökt och försökt men till och med ARN sade nä - Näpp - no refund!

Mår otroligt mycket bättre - och så lycklig över det. Ingen feber - hostan under kontroll - och astman i sträng cortison-förmaning.
Har städat nästan hela radhuset. Tvättat över nio maskiner och packat, vikt och strängt förmanat:
- Knöla inte in i garderoben nu!
Vet att Fru Venus hade en underbar utbildning om just detta:
 Dotera: hostar -men är feberfri sen två dagar - och pigg som en mört - så hon får gå till skolan i morgon. Sonen: ... är tonåring - och vi har en del skoljobb att ta hand om , om man säger så. Men jag är så tacksam för ungskruttarna - Mina älsklingar!
Ni:  är helt underbara. Mina små sötnöss i natten.

So goodnight cyberdarlings, where ever you are!

4 kommentarer:

  1. Bra att du är så mycket bättre!

    SvaraRadera
  2. Men när sover du?
    Njut av att känna dig frisk - så nu kan du strax bara tebax i gymmet;-))

    SvaraRadera
  3. Gå o lägg dig på kvällen quinna! ;)

    Men visst är det underbart att kunna konstatera att man har fina ungar!

    SvaraRadera
  4. Kom och tänka på, visst fanns det en TV program som hette "En röst i natten", en snygg radiopratare? Varför kom jag ihåg det nu? Ska nog gå och lägga mig nu, skönt att du mår bättre :-) Nattikram

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!