Easy does it!







torsdag 10 februari 2011

Nica nynnar...och youtube vill inte!

Ett så kallat icke-inlägg. Hm, jamen dom behövs väl också?
Eller baaajs!
Nu börjar det här bli följetongen från hell.
Jag ger mig inte - utan fortsätter i morgon. Och nä - så jävla mycket är det inte att vänta på :)
Men, när ni ändå sitter där.

...och det älskar jag er för!
...å man kan undra hur svårt det är?
Nå - jag står live i ett kapell.
Nånstans gillar jag just den här inspelningen. Jag har några till, med Oddjob på tokfester, låtar för barn till spel, märkliga bröllopsinspelningar, gosebloggväns-inspelningar. Men den är är så nu. Så på.
Och ja, lite småsur - men där.

Så, gulp. Nu när jag har outat mig som sångerska. Vassegoda. En snutt av Nica
http://www.youtube.com/watch?v=cT3R2EvuZaM.

UPDATE
Ööh... youtube vill fortfarande inte lägga upp....
Baaaajs!
Kanske tar det en stund. Då får ni ge er till tåls - eller skita it! Det ä gött det mä!

2 kommentarer:

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!