Easy does it!







måndag 4 oktober 2010

Några bilder från helgen!

En frisk, blåsig men rätt solig fredag började med en trevlig tågresa tillsammans med många av de som skulle deltaga i Monica Z-konserten. Monica och Carl-Axel Dominique, Bengt-Arne Wallin, Jocke Bergström, Zoie Finer, och så jag och Samboliten då.
Väl framme blev det rep, soundcheck och annat pyssel med diplom och checkar. En kort tur till  hotellet för smink och tältpåtagning- och sen tillbaks till Arenan.
Det var inte fullsatt, men blev ändå väldigt lyckat - en skön stämning. Och underbar musik förstås.









Tack Monica för att du gav oss så många fantastiska upplevelser- och tack för att jag får vara med och minnas dig på alla möjlig sätt!

2 kommentarer:

  1. Men jösses vad jag har grubblat vart jag sett killen..men han var ju med på Skansen och sjöng med Finersystern nr 1 då vi var där och kollade =O)

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!