Easy does it!







måndag 13 september 2010

Middag...

övertalades (ja, det gick jävligt lätt, om man så säger...) till hämtmat från Kinakrogen i hooden.
Stekta nudlar med kyckling och grönsaker. Typ 1,5 kg mat...som jag med möda tryckte i mig alltihop av. Nog för att föda en mindre familj i flera dagar...
Ååååh... gott!
Åååh så inte Viktväktarmat!
Ååååå, dåliga samvete.
Samvetet tryckte i alla fall ut mig på en promenad i någorlunda tempo. Dottern gick med och hejade på.
Så nu är jag mätt - och svettig.

Intressklubben antecknar, någon? :)
Nå -i morgon är en helt ny dag. Och den ska bli strikt av bara f*n.Och även innehålla någon slags promenad. TVkanalsjobbmanusspeakning, tv4speak av doku - och sedan förhoppningsvis föreläsning om bronsålderskvinnan Estrid.  - Hm, när promenaden ska infalla vete tusan. Tidigt kanske?
Nica dålig på tidigt.
Micke dålig.

Puss på er cyberiter!

2 kommentarer:

  1. Bara du inte blandar ihop uppdragen så det blir fel röstläs på fel program. Det kan ju fort bli rent uppåt väggen!

    SvaraRadera
  2. På´t igen! Bra att du håller förbränningen igång :) Heja dig, jag märker att du har fokus och det, det är det som gäller eller hur?

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!