Easy does it!







fredag 24 september 2010

Freitag!

Känner att det här med ny bil (nja, men ganska) mycket jobb å aktiviteter gör att min bloggning liksom kommer av sig.. Jag bloggar sällan medan jag kör (av förklarliga själ) jag bloggar inte på jobbet (förutom undantagsvis ) och jag bloggar inte under träning å läxläsning. Så- vad göra? Sälja bilen, sluta jobba eller hyra ut barnen?
Det lutar väl mest åt det senare i vissa upprörda stunder (i behärskat samtal med antingen min 13-åring eller 17-årige basröst-sonen).
MEN - en dag som denna, med ett nystädat hus, en blek höstsol som tittar fram, å en dator och iPhone i knät- japp DÅ kan man blogga.
Så, eh, då gör jag det.. jovisst... eh...
Ja, som sagt... här bloggas det....
Fin fredag på er!!

5 kommentarer:

  1. Hyr ut barnen! Man måste prioritera.

    Jag förstår precis vad du menar! Tid är en bristvara.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. NÄR, undrar jag, när kommer någonsin tiden att räcka till?!
    Ha en skööön fredag :D

    SvaraRadera
  3. ha en trevlig helg!
    Sälj barnen (hyr inte ut dom, då kommer dom tillbaka), säg upp dig, och börja blogga!

    SvaraRadera
  4. Alltså.
    Du blev som en ny kvinna i din nya frissa.
    HOT!

    SvaraRadera
  5. Innstemmer med forrige taler. Du er kjempfin i din nye, korte friss! Super!

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!