Easy does it!







onsdag 14 juli 2010

Trööökbloggare.

Tjaha - det var ju inte därför jag startade en blogg.
Men - värmen, se. Värmen.
Vi är inte best buddisar om man säger så.

I dag är det dock bara 27 grader inomhus. Rena svalkan.
Och jag skönjer en fungerande hjärna om några grader.

Har ändå jobbat. Stackars människor. Fastnade med manuset på armarna för jag svettades så i studion.

Nå, vänliga själar är dom.
Sonen har AC.
Nämnde jag att sonen har AC?

Nämnde jag att sonen nog inte alls tycker att det är kul om mamsen knackar på och bara vill sitta lite och mysa?

Orkar inte laga middag. Skiter i det.
Kan man det?

Ska fråga barnen...

4 kommentarer:

  1. Kom hem till mig.
    Här är det svalt och skönt i huset.
    Runt 23 just nu. Utan AC.

    KRAM! Fajta

    SvaraRadera
  2. Å jag som tyckte att det var svalt o skönt att komma hem. Idag har jag sluppit svettas! Middag har jag lagat också. Lite halvfabrikat, men ändå. Lunch fick däremot familjens grabbar fixa själva ;-)

    SvaraRadera
  3. Testa deras kreativitet! Jag testar inte sonens...

    SvaraRadera
  4. När värmen slår till, faller aptiten ner - iallafall under dagen - på kvällen är det dock mysigt och hungrigt :)
    eller nej jag skojar bara, jag är alltid hungrig - känner personer som påstår att man inte behöver så mycket mat när det är varmt.... å du... du är underbar kom ihåg det!

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!