Easy does it!







söndag 6 juni 2010

Tackar stort för en underbar helg!

Släktträff med Sambolitens familj (föräldrar, kusiner, kusiners
flickvänner, morbror å moster, föräldrar, syster och systerdotter
med pojkvän) på underbara Vätö!
Vi fick ett ljuvligt väder, precis så som en sommardag ska vara.
Båtiläggning, fika i solen, sen fördrink, tipspromenad, underbar
amerikansk entrecote, tsatsiki, grekisk sallad, rött, vitt å rosevin.
Sång å gitarrspel inpå natten. En klassisk junidag, tack!
Dock blev jag lite kall framåt natten. När bi kollade termometern
inne i vår fina frigga stod den på 14 grader.
Men, det positiva (men rätt sömnhämmande) var att jag behövde
knyckla ihop mig med Samboliten i en 90cm:s säng. Hehe, det var inte i går!
Hoppas att ni också hade en ljuvlig dag. Jag njuter av några nya
fräknar - förmodligen några extra hekto, lite skavsår (på alla
möjliga ställen), ett å annat myggbett å så otroligt ont i
fingertopparna från gitarrtrakterandet :)
Härliga I-landsproblem! Dom kan jag gott lida av en stund !!
Pöss!!

8 kommentarer:

  1. Denna helg har varit enorm! Mer sånna helger tack!

    SvaraRadera
  2. Nu lät det ju som att jag var tillsammans med dig men du fattar...=)

    SvaraRadera
  3. Kanske sommarens finaste dag?!? Vi hade 50 grader i solen idag. Jo, jag har bildbevis...

    SvaraRadera
  4. Gullungar!
    Och Sus - det hägrar en middag - eller en sångstund, eller en gryta, eller en grillkväll, eller... tja, det mesta!
    Babsan - Hade gärna varit med dig också! Du står där så fint på listan :) - Vi kommer att ses, tro mig!

    Cyberbabies! :) Missa lööööv!

    SvaraRadera
  5. De där upplevelserna gäller det att bevara inför hösten och vinterns mörka trista dagar;-))

    SvaraRadera
  6. Myspys i 90-säng lät ju alldeles förträffligt! Å allt det andra också!

    SvaraRadera
  7. Låter alldeles alldeles underbart!

    SvaraRadera
  8. Mysigt värre :-) Låter som du/ni firat midsommar redan ;-)

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!