Easy does it!







torsdag 27 maj 2010

Strandtjugohundratio?


Vi gör väl ett försök.
Allévopulver i stället för vissa måltider, promenader - och nu åker jag till gymet.
10 pannor på 10 veckor. (ja, jag badar i alla fall sällan förrän i augusti :))

Sen är det bara en 10 kg kvar. Men dom kanske smälter bort dom också - av bara farten?
Äh, jag vete fan. Men det är ju bara jag som kan ta hand om det här.
Tyvärr.
Och tack och lov!

Är ni med mig?
(alltså pep-wise - ni behöver inte äta pulver eller gymma. Jag är en snäll bantare - det räcker med ett ""Heja-heja"
Sen ska jag leta upp fler pinsamma bilder från åttiotalet tror jag - inte gurksång, kanske - men jag hittar kanske nåt annat smaskigt?

Luv!

5 kommentarer:

  1. Heja heja!
    Det är klart du fixar det. Bra med snabb start! Jag håller på dig :)

    SvaraRadera
  2. Jo, jag håller på dig!
    Men pulver går FETbort.
    (host...det blev ju roligt det där)

    SvaraRadera
  3. slänger en fetnäve peppglitter på dig,snyggo!!
    Jag har oxå tagit till paniksoppan sedan en vecka nu. - 2kilo :)
    Purjopotatisen är helt OK när man toppar med lite godis som broccoli, groddar eller en hönfis...
    Soppskiten funkar ju ett par veckor innan det tar tvärstopp.....(oj f´låt)
    Hejjahejja - slurpslurp walkwalk!!

    SvaraRadera
  4. Heja heja *beundrar omåttligt* - fast det gör jag även om du inte äter nåt pulver alls...

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!