Easy does it!







fredag 23 april 2010

Men det var då faan...

Det här är ju ingen träningsblogg!
Men nu måste jag bara blogga om att jag ska motionera igen. Japp.
Jag ska själv gå ut i halvmilsspåret och se hur långt tanten kommer.

Gee - hur löjlig får man bli?

Men jag tar mobilen med mig, i fall ryggen får för sig att strejka på halva vägen.

Hm.... hur förklarar man för ambulanspersonalen var man är?

- Eh, jo. Jag ser en björk...eh, och ...eh, ja, en gran! Och lite gräs till höger. Och två kottar och en stubbe!

Äh - det blir så bra så!
Det är fredag, mina vänner! Freeeeedag!
Det är sol, mina vänner! Soooool!

(nu slutar jag skrika - och tar på mig jackan)

Kanske katten vill hänga med... vad tror ni? :)

2 kommentarer:

  1. Vet du inte bättre än att ta ut dig totalt direkt? Ta det lite lugnare goa Nica! Kroppen måste få återhämta sig annars kommer det surt efter! Lyssna nu på en som vet, hehe...
    -♥-

    SvaraRadera
  2. Jag var så lugn å fin sååå, Anni. Och tack! I'm known to overdo it :)

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!