Easy does it!







torsdag 15 april 2010

Ingen tårta -

Men väl så härligt!! Har fått så många härliga grattis, en ros,
fina kort å små ljuvliga paket.
Bestämde att det var Min dag i dag- röjde igår för eminenta Elena
skulle komma från Cleaning Lady - ett ypperligt sätt att få fart på
övriga familjen!
Åkte iväg, postade lite saker, hämtade ut rygg- å hjärtmedicin,
drog till gymmet där jag kämpade bättre än nånsin. Hade bestämt
mig för en lång stund där, så det blev dusch, bastu, insmörjning,
hårblås å smink (brukar droppa in å åka hem å duscha) - sen
köpte jag en ny limegrön mus till lappen, och nya hörlurar.
Väl hemma möttes jag av rena golv å en fläkt av Ajax! Och en full
brevlåda! Sagt å gjort, hade köpt en liten flaska champagne, häll
upp, solstol fram. Här är jag nu! Försökte verkligen "pampra" mig
själv- å tror att jag lyckades!
Tack alla underbara för alla fina grattishälsningar. Blir varm i
hjärtat av all omtanke!!! Pöss!!

12 kommentarer:

  1. Tassar in och lämnar et STORT grattis från en annan del av Täby :)

    SvaraRadera
  2. Razzy! - Hihi, hej - och tusen tack för grattis - och speciellt från Täby!! :)

    Fiffilura - Älsk, älsk, älsk!!

    SvaraRadera
  3. Men oh, visste inte. Grattis!

    SvaraRadera
  4. Så fantastiskt du fixar det! Låter så bra - nästa år gör jag också så...

    SvaraRadera
  5. Tycker du har en klok inställning till hur en födelsedag ska firas;-)) Grattis!

    SvaraRadera
  6. Jeeeyy! Grattis igen!!

    SvaraRadera
  7. HURRA HURRA HURRA!
    Hoppas dom firade dig ordentligt därhemma också!

    KRAM!!!

    SvaraRadera
  8. Alltså... wow.
    Jag har blivit så firad idag. Från alla håll - från alla kanter - från alla människor!!!
    Ni är så underbara!!
    Jag är en nöjd Nica :)
    Ni fyller mig!

    SvaraRadera
  9. Underbart - vilken skön dag du fick!
    -♥-

    SvaraRadera
  10. Hoppas dagen i dag fortsätter vara fin!
    Du är älskad. Unik.

    SvaraRadera
  11. Tack hjärtat ♥ OJ så vackert det låter och OJ så gott det var! Vi tog oss en litet smakprov till fikat, dottern och jag :-9


    Men jag kunde inte skriva hos dig på FB :-(

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!