Easy does it!







tisdag 2 mars 2010

Städpatrull och jubileum!

Med hjälp av underbara mostermammamercy-patrullen är nu alla skåp, lådor, hyllor och saker rena i HELA köket. Kyl, frys, skafferi. Golv stolar bord bänkar, under skåpen, över skåpen, luckor, socklar.....
Doteras rum - check!

I dag fortsätter vi med vardagsrum och tvättstuga, tror jag.

Och i kväll ska vi fira - då har mina föräldrar varit gifta i 50 år. FEMTIO ÅR!
Det är nästan värt ett eget inlägg. Femtiojädraår. FEMTIO.......

Och var vill min 70-åriga mamma att jag fixar bord?

På Golden Hits! :)

Hon är för skön.
Puss på er - återkommer med rapport i kväll.

2 kommentarer:

  1. Underbart, alltihop! Rent hus och fest...

    SvaraRadera
  2. Sicka godingar!! Skicka ett stort grattis på bröllopsdagen till dina härliga föräldrar och njut av ett skinande rent hem!

    Puss och kram!

    SvaraRadera

Va? Till mig? Några ord? Nämen äsch då - nu blir jag glad!